Cíle • Vize • Mise
Cílem společnosti RLC Praha a.s. je otevřená komunikace se zákazníky a dodavateli. Tímto korektním a čestným způsobem získávat spokojené zákazníky a zajímavé projekty. Dle našich firemních hodnot je slušnost a ziskovovst klíčem k budoucím úspěchu.
Vize společnosti RLC Praha a.s.
Staneme se významnou, stabilní a prosperující společností v oblasti vyspělých komunikačních systémů založených na technologii vláknové optiky, a to v plném rozsahu:
- Výroba a prodej vlastních výrobků.
- Prodej komponentů a modulů s přidanou hodnotou.
- Projekční činnost optických tras.
- Realizace, servis a služby v oblasti optických tras.
Misí společnosti RLC Praha a.s.
je dodržování efektivní komunikace, která vede hlavně k úspoře času zákazníka. A to především na základě:
- používání způsobu komunikace, který vyhovuje zákazníkovi,
- poskytování poradenství na vysoké odborné úrovni,
- rychlého zpracování projektů a požadavků,
- okamžitého propojení s vlastní výrobou a realizačním týmem,
- okamžité implementace zákaznického řešení,
- okamžité expedice.
Naše přidaná hodnota zákazníkovi: poradit, odpovědět, navrhnout, vyrobit, dodat = vyřešit problém zákazníka, zjednodušit procesy. Chceme pro zákazníka nalézt a navrhnout řešení, které odstraní problém, nechceme pouze nabízet dílčí výrobky.
Co nabízíme: celková řešení prostřednictvím odborného týmu, který má k dispozici vlastní výrobu, ta je zárukou nadstandardní rychlosti, možnosti vyrábět a dodávat nejen ve velmi krátkém čase, ale také nabídnout nadstandardní zákaznické přístupy.
Podnikatelská strategie společnosti RLC Praha a.s.
Naší strategií je zlepšit efektivnost výroby a efektivnost prodeje veškerého sortimentu. Dosáhnout na pozici významného hráče na trhu, a to prostřednictvím kvalifikovaného personálu.
Obchodní strategie společnosti RLC Praha a.s.
Naší obchodní strategií je kontakt se zákazníkem. Poskytování informací a technické podpory již na začátku projektu. Nastavit kulturu naší společnosti.
Motto společnosti RLC Praha a. s. :
„Nejkratší, spolehlivou cestou k cíli.“